Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY
Fotoamatorzy
Klub otwarty
by netis


Założony: 2009-09-25 15:20:08
Ostatnia aktywność: 2022-02-10 13:15:34
Postów na forum: 109
132 członków
Oglądany: 14448x

!!! Tutaj się witamy

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
netis - Superbojownik · przed dinozaurami
Wiem że trochę późno na takiego posta ale ostatnio jakiś marazm w Klubie więc postanowiłem coś wrzucić

Tu można się przywitać, opisać swój sprzęt oraz to co się lubi focić najbardziej.
Bardzo chętnie zobaczył bym twórczość użytkowników klubu - zwłaszcza tych nowych.

Moje zdjęcia jak zwykle w szafie i kilka w klubie
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
merula - Superbojowniczka · przed dinozaurami
To ja się przywitam, a co...
Jestem mocno zielona i traktuję cykanie fotek zgodnie z duchem słowa amator, czyli ktoś, kto kocha to co robi. Za to wierzę, że może kiedyś się nauczę.
mathis0
mathis0 - bojownik | GG: 4030555 · przed dinozaurami
Witam klubowiczow zgodnie z tematem chcialem sie przywitac jako nowy przybytek tegoz zacnego klubu.
Co lubie pstrykac? najlepiej rzeczy wielkie i martwe, architektura, cos co zaskakuje, bledy systemu w ktorym zyjemy, biedota, ktora ogarnia swiat, wszystko w ciekawej scenerii i z ciekawymi watkami w tle opisane w cz/b oprawie, co nie oznacza ze brak mi prac z innych scenerii i bardziej naturalnej koncepcji, takie tez beda.
Mam nadzieje ze bede mogl wrzucac wiecej swoich fotek i dzielic sie tym co utrwalilem.
Ps. zdjecia najlepiej oglada sie z Jack&D w rece
mariolpin
Cześć

piekne fotografie to coś co mnie kręci, ale niestety nie mam pojęcia jak je robić dołączyłam, bo może się czegoś naucze i przy okazji zawiesze oko na Waszych dziełach

Pozdrawiam
Edytowano x 1 Ostatnio zmieniany: 2015-02-11 12:45:51